Mini Zbiornik
MoniaWawaTV
TS/TV/TG () ·
9 lat temu

Cześć,

Mam na imię Kuba, ale przez pewien czas byłem aktywny na Zbiorniku jako Monika. Skończyłem z crossdressingiem jakiś czas temu, ale fascynacja pozostała. Ponieważ na co dzień pracuję jako fotograf (głównie glamour, ale również eventy, korpo, akty, moda i fotografia produktowa) chciałbym wykorzystać swoje umiejętności aby uwiecznić Was.

POSZUKUJĘ
Trans, TV, CD z Warszawy lub okolic które nie boją pokazać się swojej twarz na zdjęciu. Nie interesują mnie zdjęcia ginekologiczne, ani zdjęcia na których dziewczyna zakrywa całą twarz włosami.

RODZAJ FOTOGRAFII
Glamour i/lub akt. Wybór pozostawiam Wam, jest ważne aby modelka czuła się w danej konwencji komfortowo.

KOSZTY
Nie płacę ani nie przyjmuję zapłaty za zdjęcia. Ponieważ sesja jest non profit, nie zapewniam garderoby ani charakteryzacji. Zapewniam swoją obecność wraz ze sprzętem fotograficznym oraz lokację. Jeżeli nie czujecie się komfortowo w obcej lokalizacji, mogę rozważyć przyjazd do Was po wcześniejszym zbadaniu czy lokacja nadaje się do sesji.

WYKORZYSTANIE ZDJĘĆ
Po sesji obrabiam wybrane przeze mnie zdjęcia. Niewybrane nigdy nie ujrzą światła dziennego. Następnie wysyłam Wam zdjęcia do wglądu. Są Wasze i możecie robić z nimi co chcecie. Następnie zobowiązujecie się wskazać minimum 5 zdjęć które będą mogły trafić do mojego portfolio. Zdjęcia te nie zostaną nigdy sprzedane chyba, że po podpisaniu umowy z osobą będącą na zdjęciach.

UCZCIWOŚĆ
Jeżeli macie ograniczone zaufanie (co jest dla mnie zrozumiałe), przed sesją możemy podpisać umowę regulującą wykorzystanie Waszego wizerunku oraz określające prawa autorskie do fotografii.

DLACZEGO TO ROBIĘ?