zbiornik
Adres e-mail lub nick: Hasło:
Załóż konto Zapomniałem hasła
Zdjęcia  |  Filmy  |  Społeczność  |  Czat z Kamerkami  |  SKLEP
R
E
K
L
A
M
A
R
E
K
L
A
M
A
Ranking :10079 poz.
Zarejestrowany :20 Cze 2007
Ostatnia wizyta :Dzisiaj, 00:30
Wyświetleń :512388
Zweryfikowana -
100%

admin


Pechowa niedziela :)

Blog » WWW - Wybiórczy Wymóg Weryfikacji

08
06.2009

WWW - Wybiórczy Wymóg Weryfikacji

Z dniem dzisiejszym wprowadziliśmy nowe - i wydaje nam się - dość przydatne narzędzie do skuteczniejszej walki z oszustami.

Otóż problem polegał na tym, iż profil, który wybitnie sprawiał wrażenie tzw. wrogiego profilu (np. odwet byłego chłopaka) lub też wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazywały, że publikowane na nim materiały pochodzą z internetu lecz brak było źródeł, które by to potwierdzały.
W takiej sytuacji pozostawaliśmy nieco bezradni, gdyż nie można z rozpędu kasować profili tylko dlatego, że są "podpadnięte". Dlatego też z dniem dzisiejszym wprowadziliśmy WWW - czyli Wybiórczy Wymóg Weryfikacji :)

Profil, na którym zostanie zastosowany wymóg weryfikacji będzie oznaczony u góry czerwonym paskiem informującym o oczekiwaniu na weryfikację. Wszelkie materiały opublikowane na tym profilu będą widoczne jedynie dla jego właściciela.
Zablokowana zostanie również możliwość wysyłania wiadomości prywatnych.

Po pozytywnej weryfikacji wszysko wróci do normy.
93 Komentarzy

8480szalonaparaxxx Brawo ....... Brawo ..... w końcu krok w dobrym kierunku
08 Cze 2009, 19:51 · Lubię to!
Beornot tak, ale skoro admin odrzuca weryfikację, to do usr..... śmierci można ciągnąć taką WWW :/ a blokowanie wiadomości, to już przesada. Nie w tym kierunku podąża zbiornik...
08 Cze 2009, 20:01 · Lubię to!
realni4441 mysle ze weryfikacja to super sprawa
08 Cze 2009, 20:17 · Lubię to!
pannaIncognito Pomysł byłby super, gdybyście - jak napisał Beornot - nie odrzucali ciągle weryfikacji ;/ Co wtedy? Jeżeli mój profil podlegnie wymogowi weryfikacji, a moje zdjęcia weryfikacyjne będą ciągle odrzucane?
08 Cze 2009, 22:58 · Lubię to!
milusia21 super
09 Cze 2009, 07:52 · Lubię to!
afrodyta24v w końcu
09 Cze 2009, 09:52 · Lubię to!
stargatefan Wraca mi wiara w Dobrego Admina :D
09 Cze 2009, 09:58 · Lubię to!
ZokienkaPanienka jak topiona domniemana czarownica nie wypłynie na powierzchnię to dowód, że to nie czarownica:D Ostro pojechaliście:) sposób wydaje się ciekawy... zobaczymy co wyjdzie w praktyce:D życzę powodzenia:D
09 Cze 2009, 11:28 · Lubię to!
arafak dobry krok do przodu...jeszcze wprowadzic zakaz oceniania i komentowania dla niezweryfikowanych kont...albo przynajmniej dla świeżo utworzonych...bo zakładają konta wstawią 1 i kasują....
09 Cze 2009, 14:39 · Lubię to!
realna arafak masz swietna propozycje,jeszcze dodalabym do tego taka opcje ,ktora wyszukiwalaby adres ip i wtedy dopiero weryfikowac, zeby nie bylo zadnych problemow,weryfikacja trwalaby dluzej,ale wykluczalaby weryfikacje przypadkowych profil,ktore jak mowisz ze zakladaja konta wstawiaja 1 i kasuja,malo tego zweryfikowalabym juz istniejace profile wyszukaniem tych adresow
09 Cze 2009, 16:28 · Lubię to!
arafak
wiem, że to dobre, tylko wszystko w rękach admina :)

co do adresów IP...no cóż...niektórzy mają zmienne IP...wiec to już nie taka prosta sprawa...ale jeżeli admin się zna na rzeczy to nawet i z tym sobie poradzi...

co do weryfikacji...hmmm...myślę że wypadało by sprawdzic co niektóre profile...
sorry że teraz się posłużę weryfikacją realnej ale to moim zdaniem dobry przykład...ale żebyś nie miała pretensji porównam Twoją weryfikację do mojej :) ...wrzuciłem podobną fotkę do weryfikacji...moja została odrzucona...bez podania przyczyn...a Twoja jest przyjęta...ale co na niej widac??? nawet karteczka jak wyprasowana... to może byc moja sąsiadka nawet - to moje zdanie... wiec to dobry pomysł żeby admin przejrzał co niektóre fotki weryfikacyjne...jeżeli osoba zweryfikowała się już raz to co jej szkodzi zrobic to jeszcze raz.... a poza tym ponoc kryteria weryfikacji są takie same dla każdego użytkownika...nie rozumiem po prostu tegojak może taka fotka jak Twoja zostac akceptowana pozytywnie...przecież weryfikacja ma przedstawiac osobę za pomocą której mozemy rozpoznac czy to ta sama osoba jak na pozostałych fotkach...i jak np mam to zrobic widząc taką fotkę jak Ty masz? - sorry że akurat na Twoim przykładzie to wytłumaczyłem...ale jak już sie tutaj na ten temat wypowiadasz, to myślę że rozumiesz o co mi chodzi i nie masz nic przeciwko...oczywiście jest dużo wiecej takich profili...
09 Cze 2009, 17:47 · Lubię to!
realna mysle ze masz racje, do weryfikacji powinny byc pokazne jakies charakterystyczne szczegoly,moze byc np twarz lub inny szczegol,ktory pokazywalby ,ze ja to ja,i taka fotka z napisem: aktualna data i www.zbiornik.pl moglaby powtornie przejsc do weryfikacji,ja twarzy nie pokaze ,ale jakis szczegol by sie znalazl,ktory widac na moich materialach i identyfikowalby mnie,ja jestem za,bardzo za,do weryfikacji nie powinny byc uznawane fotki czy filmiki,ktore nie pokazuja tych osob ktore chca sie zweryfikowac np konto pary a zdjecie weryfikacyjne pokazuje kobiete lub mezczyzne albo zupelnie nie ma osob
09 Cze 2009, 17:59 · Lubię to!
realna a co do kryterii to wiele tu niejasnosci,nie ma zadnych regol,zasad,powinien byc filtr,ktory przesiewalby falszywe profile i falszywe materialu,np z netu,mysle ze gdyby ktos tym sie zajal byloby super i nie dochodziloby do takiej sytuacji w jakiej sie znalazlam,ze bezpodstawnie przypisuje mi sie posiadanie wielu profili,a nikt nie sprawdzil tego,ani admin ani zadna z tych osob,ktora mnie oskarza,szkoda,ale mysle ze teraz cos sie zmieni
09 Cze 2009, 18:04 · Lubię to!
sedat Nie wiem zablokowaliście Ola6 nie widać jej fotek tylko ona moze je widzieć trochę to bez sensu przecież nikt nie robi odwetu na niej przecież ona pozuje do tych fotek przywróćcie jej profil!!!!!
09 Cze 2009, 18:17 · Lubię to!
realna widze ze plan wszedl juz w zycie,czekam na to ze czesciowo moje propozycje beda wziete pod uwage,mam cicha nadzieje ze dojdzie do tego w koncu
09 Cze 2009, 18:55 · Lubię to!
garfi23 to nas cieszy i to bardzo :)
09 Cze 2009, 18:55 · Lubię to!
arafak
nom...co do kryteriów widzę jedno wyjście... albo pokazujesz się cały (tzn bez twarzy jak nie chcesz) albo nie ma weryfikacji i tyle... a karteczka...no cóż... niby data...niby zbiornik...ale powiedzmy żeby ten napis był ręczny a nie komputerowo...bo to też utrudni podrabianie...ewentualnie na ciele...ale z tym też trzeba uważac...
co do Ola6...nie rozumiem dlaczego została zablokowana...pamiętam, że wrzuciła kiedyś fotkę z weryfikacją w ręce...i z twarza nawet...była to bardzo autentyczna fotka...i nie została przyjęta...dziwne..
niby są kryteria weryfikacji...ale czy są one wogóle stosowane??? są też zbyt łagodne...trzeba je zaostrzyc...kto chce ten potrafi się zweryfikowac...wiec nie będzie to dla tej osoby przeszkodą...
09 Cze 2009, 22:23 · Lubię to!
realna mysle ze to wszystko jest do dogrania,ja jestem gotowa zweryfikowac sie jeszcze raz jezeli bedzie taka potrzeba,jezeli byloby tak jak mowisz to wszyscy weryfikowaliby sie na jednakowych zasadach i nie byloby watpliwosci,a autentycznosc zdjec mozna sprawdzic w tin eye lub innym programie,napewno admin ma takie mozliwosci
09 Cze 2009, 22:39 · Lubię to!
Lalanna podzielam zdanie ZokienkaPanienki zamysl jest dobry, nawet bardzo, tylko jak to wyjdzie w praktyce? czas pokaze:)
10 Cze 2009, 13:35 · Lubię to!
parkax69 Problem weryfikacji wrócił niczym bumerang , a przecież to wszystko jest tak proste wystarczy by wraz ze zdjęciem weryfikacyjnym przesłać na pocztę do admina numer tel by ten mógł zweryfikować telefonicznie profil , oczywiście taki pomysł może się wielu nie podobać .
10 Cze 2009, 13:44 · Lubię to!
ZokienkaPanienka i co dzwoniłby do każdego??:P ciekawa jestem kto by mu za to zapłacił:D
10 Cze 2009, 16:02 · Lubię to!
8480szalonaparaxxx
Nie przesadzajmy.
Trafiliśmy już na kilka "znajomych" profili które są zablokowane i dobrze bo:
- niby para a zawsze facet pisał
- wiarygodność była niska
- zazwyczaj foto z twarzami i prośba o foto na e-mail z odsłoniętą twarzą
.....
etc.
Po zablokowaniu jakoś im nie śpieszno coś z tym zrobić - poddać się weryfikacji.
10 Cze 2009, 18:54 · Lubię to!
tempting59plus cieszymy się, że Admin powrócił do pracy ;-) Trochę porządku przyda się, gdyż już 2 razy chcieliśmy nasz profil zamknąć.
11 Cze 2009, 06:09 · Lubię to!
2fejs dobrze ze ktoś nad tym wszystkim jednak pracuje i czuwa
11 Cze 2009, 17:35 · Lubię to!
tempting59plus jak już Admin kontroluje, to może spojrzy na profil AFTERSUN - coś nam się wydaje, że skacze po profilach tylko w jednym celu a paru realnych potrzebujecie...zatrudnianie aktorów w celu utrzymania portalu, kosztuje ;-)
12 Cze 2009, 11:07 · Lubię to!
realna dlaczego aftersun,ktory jest moim wrogiem ocenia moje materialy? dlaczego musze sie weryfikowac jeszcze raz skoro inne profile nie maja ani jednej weryfikacji? skoro taki wymog ok,ale cos tu nie gra,pozdrawiam
12 Cze 2009, 15:07 · Lubię to!
Parka_ZG
my proponujemy zacząć od:
http://pl.zbiornik.com/profile/AFTERSUN/

jest wiele takich "profili" zakładanych tylko po to aby wystawiać oceny 1 na innych profilach

z naszych obserwacji wynika, że są to osoby które już mają "zwykły" profil, a z zazdrości lub urażonych ambicji robią takie dziwne rzeczy

jesteśmy za tym aby wprowadzić obowiązkową weryfikację dla wszystkich profili, bo jeśli ktoś ma "czyste" intencje, to bez problemu weźmie kartkę, napisze swój nick i pstryknie fotkę

UWAŻAMY, ŻE ZBIORNIK JEST PO TO ABY POZNAWAĆ LUDZI I "BAWIĆ" SIĘ Z NIMI !!!!! Jeśli ktoś uważa inaczej, to powinien zaglądać na inny portal !!!!

proponujemy także dodać taką funkcję, aby zdjęcia mogli oglądać, oceniać i komentować profile zweryfikowane

buziaki dla wszystkich zweryfikowanych ;***
12 Cze 2009, 15:38 · Lubię to!
realna a ja proponuje zeby zweryfikowac cala czolowke rankingu tzn 20-30 miejsc(bo jezeli ktos sie do niej dostal to jego profil musi byc wiarygodny), a pozniej systematycznie reszte ,
12 Cze 2009, 15:42 · Lubię to!
ZokienkaPanienka
Ten zjeb AFTERSUN wstawia 1 nawet tym fotkom, które dodaje do ulubionych. Dołączam się do prośby, żeby coś z delikwentem zrobić.

PARKA_ZG zbiornik nie jest tylko do poznawania ludzi i "bawienia" się z nimi. Jeśli ktoś ma ochotę tylko publikować zdjęcia, albo tylko oglądać to co?? Wypad?? no proszę was, litości. To nie jest portal randkowy ani coś w rodzaju "nasza klasa". Ale oczywiście swoje zdanie mieć możecie:) broń Boże nie atakuję.
12 Cze 2009, 16:03 · Lubię to!
bob1967 ale gdzie drwa rąbią...:))))))))))) ja czekam na obustronną odpowiedzialność zgłoszone->zweryfikowane-> kara dla zgłaszającego nie mówię tu o karze śmierci.:))))))))))))))))))
12 Cze 2009, 18:19 · Lubię to!
realni4441 jak mozna zglosic profile do weryfikacji?bo mam kilka ,ktore podaja nieprawdziwe dane o sobie a sa zweryfikowane i mam takie ,ktore sa kilka lat i weryfikacji nie maja a zajmuja czolowe miejsca
12 Cze 2009, 19:03 · Lubię to!
bob1967 no właśnie więc jak to działa......... chyba znowu mamy wielkiego Niomylnego Brata.:))))))))))))))))))))))))))))))))))
12 Cze 2009, 19:06 · Lubię to!
slodka683 Moze i dobre ,tylko jak dlugo mozna czekac na weryfikacje co!!!!
12 Cze 2009, 22:54 · Lubię to!
Magdalene brawo brawo a moja weryfikacja - jakby nie patrząc prawdziwa - została usunięta. gratulacje ...
13 Cze 2009, 19:52 · Lubię to!
Spragniona_pani Moje zdjęcie weryfikacyjne również nie zostało zaakceptowane. Tak to jest jak się woli mieć na portalu zdjęcia zagranicznych aktorek porno i przyjmować ich weryfikację (!!!!) a normalnych ludzi (prawdziwych) ma się w dupie
15 Cze 2009, 21:42 · Lubię to!
para423 To bardzo dobry pomysł!!! Brawo!
16 Cze 2009, 06:47 · Lubię to!
tmmyy bardzo ciekawe weryfikacje samych cipek przechodza . a moja weryfikacja nie przeszła przeciez widać że na pozostałych fotkach to ten sam fiutek tym bardziej w tych samych spodniach od piżamy !
16 Cze 2009, 10:29 · Lubię to!
opolanin1980 jestem bardzo ciekaw dlaczego z mojego profilu zostały usunięte wszystkie zdjęcia, filmy, znajomi, ulubione profile itd jednym słowem po 5 dniach mojej nieobecności wchodząc na swój profil zastałem go gołym wyczytując tylko że postąpiłem niestosownie czy szanowny admin może mi wytłumaczyć o co w tym chodzi i dlaczego tak postąpiono z moim profilem ?
17 Cze 2009, 14:49 · Lubię to!
divitiss Dlaczego usuwacie wiarygodne profile ? Podajcie powód profiliwi za jego usunięcie
17 Cze 2009, 14:55 · Lubię to!
Figielki A DLACZEGO NIE MOŻNA PRZESUWAĆ , ZMIENIAĆ WIELKOŚCI I STOPNIA NASYCENIA STEMPLA?????????
17 Cze 2009, 19:38 · Lubię to!
Figielki Realna napisała by werfikować biorąc po uwagę również IP - totalna bzdura poniewaz można logować się z róznych kompów np. w domu, z laptopa kolegi , w pracy itd i co wtedy?, przypomina mi to czasy kiedy chłop był przypisany do ziemi!!!
17 Cze 2009, 19:47 · Lubię to!
69equalibrum Na jakiej podstawie admin stwierdza prawdziwość profilu.Ciekawe czy to robi jakaś losowo maszyna czy człowiek?
18 Cze 2009, 13:24 · Lubię to!
Croissant Kilka miesięcy temu zostaliśmy zweryfikowani i przed chwilą cofnięto nam weryfikację. Gratulujemy pomysłowości. Żegnamy.
18 Cze 2009, 14:44 · Lubię to!
opolanin1980 niestety nie dowiem się na podstawie czego admin uznał że mój profil jest mało wiarygodny cóż już nie wystarcza że znajomi mnie weryfikują i wiedzą że to co zawarte na moim profilu jest prawdziwe nie ukrywam dla mnie to jest żałosne posunięcie ze strony admina i zarazem bardzo niesprawiedliwe i krzywdzące bo nie każdy kto nie ma zdjęcia z karteczką weryfikacja jest oszustem
18 Cze 2009, 14:44 · Lubię to!
Iguana90 Witam :) a ja mam problem z weryfikacja... zrobilem zdj z tym arkszem papieru i poraz 6 nie przyjmuja mi weryfikacj... o co tutaj chodzi?!
25 Cze 2009, 11:45 · Lubię to!
kochliwi16
Witam.
Pomysł o weryfikacji biorąc pod uwagę IP to porażka.
IP zmienia po każdym włączeniu kompa i co? Jest problem.
Iguana90 pisze że ma problem z weryfikacją. My również zostaliśmy odrzuceni, tylko po 2-gim razie daliśmy sobie spokój. Nie przyjmuje naszych zdjęć ponieważ jesteśmy za mało widoczni. Inne profile mają takie same fotki, lub jeszcze mniej widoczne i weryfikacje przeszły.
Weryfikacja nie dla wszystkich!
02 Lip 2009, 09:37 · Lubię to!
tempting59plus Szanowni użytkownicy Zbiornika, to co Admini wyprawiają z użytkowaniem tego Portalu to właściwie nadaje się do kontroli przez Prokuraturę. Od nas przyjęli pieniądze za status VIP a dzisiaj po wysłaniu 5 mali zablokowali nas na 24 godz. Już o innych kombinacjach nawet nie wspominamy. Królestwo we własnym gronie a jak Ci sie nie podoba to przysłowiowe WYNOŚ SIĘ I NIE DENERWUJ NAS ;)
09 Lip 2009, 10:40 · Lubię to!
Smerf23
A czy ten co będzie wymagał weryfikacji, też zobaczy czerwony pasek, czy nawet nie będzie o tym poinformowany? W ogóle jest przewidziany jakiś system informowania tych, którzy muszą zostać zweryfikowani?

Aha - ten profil, który będzie oczekiwał na weryfikację, cały czas będzie widział swoje materiały, ale nikt inny - i czy tutaj właśnie będzie takowa informacja, że - weź się zweryfikuj, bo nikt nie widzi Twoich materiałów?
Bo jak będzie taka niewiedza, to psu o bude taki interes.
10 Lip 2009, 16:55 · Lubię to!
paramocna ...przeczytalem wszyskie posty i nasuwa sie jeden wniosek-zmiany,ramy itd.,a potem jedna wielka nuda...jsli chodzi o weryfikacje to wydaje mi sie ze dobra ostra fotka z odrecznym napisem nazwy portalu napewno przejdzie...dolacze do realnej i tez proponuje ponowna www.dla pierwszych 100 profili w rankingu...
20 Lip 2009, 14:44 · Lubię to!
Kotka19 Witam, mam pytanko:) Bo mi po próbie zalogowania na poprzednim koncie (Ewcia17) owszem pojawia sie czerwony pasek ale nic na nim nie jest napisane i do zalogowania nie dochodzi;/ Tak jakby konta nie było;/ Jeśli ktos mógłby mi wytłumaczyc o co chodzi, to bardzo prosze:)
20 Lip 2009, 15:18 · Lubię to!
MY Sugeruje by zaczac kasowac profile niekatywne od ponad roku.
20 Lip 2009, 22:04 · Lubię to!
cichy35 Zgadzam się że weryfikacja to dobre rozwiązanie,ale już dwa razy wysyłałem własne fotki do weryfikacji i mają to gdzieś ile razy mam próbować czy do us.....j smierci mam wysyłać to samo zdjęcie.
21 Lip 2009, 11:53 · Lubię to!
cichy35 Czytałem inne komentarze i chyba sobie odpuszczę weryfikacje na co mi to po co mam się męczyć.Jeśli ktoś będzie chciał to tak się dowie czy to profil wiarygodny.Oczywiście ode mnie.
21 Lip 2009, 11:59 · Lubię to!
annnetta to jest chore ja mam profil bloknięty od tygodnia...normalnie choreusunołem filmy na których posówam swoją laske to moje filmy i laska moja nic nie widac tylko mnie i jej dupe poto to jest by pokazac jak się człowiek bawi a nie tylko wali konia zreszta niewiem o co w tym chodzi...chyba stąd odejde podejrzewam że jak ktoś zdobywa popularność i punkty to zaraz jest blokowany..z zazdrości...nazłość ...??????? kto to wie trzeba bedzie chyba plać ten portal...;p
21 Lip 2009, 20:21 · Lubię to!
annnetta a pisze z profilu mojej kobiety....fatt
21 Lip 2009, 20:23 · Lubię to!
gagarin26 weryfikacja wybiórcza , i ma mało wspólnego z prawdziwa weryfikacją. niektórzy mają przyjętą inni nie i nie wiadomo od czego to zależy
29 Lip 2009, 17:19 · Lubię to!
maxii82 pod warunkiem ze weryfikacja bedzie sprawiedliwa to jak najbardziej!popieram!
05 Sie 2009, 17:07 · Lubię to!
SMACZNI Witamy, Co z głosami na wiarygodność profilu? ile trzeba mieć głosów żeby profil był zweryfikowany? My mamy 99% i 100 głosów.
08 Sie 2009, 08:50 · Lubię to!
dojrzalydo Ta weryfikacja to normalna lipa ile razy bym nie wysłał zdjęcia weryfikacyjnego to i tak jest odrzucane podejrzewam ze to odbywa się losowo co ileś zgłoszeń więc jak sie nie ma szczęścia to nigdy cie nie zweryfikują a tan co na to na fotce będzie miał zdjęcie kozy i weryfikacje przejdzie pomyślnie więc nie ma sensu się weryfikować.
09 Sie 2009, 22:14 · Lubię to!
SMACZNI W jaki w takim razie sposób można się skontaktować z adminem? bezpośrednio do niego nie mogę wysłać wiadomości. Czemu tu nie ma takiej możliwości? co tu jest grane?
10 Sie 2009, 06:33 · Lubię to!
lasencja Wszystko super, tylko dlaczego moja weryfikacja trwa juz czwarty dzień? Może mi ktoś napiszę jakie jeszcze mam posłać zdjęcia żeby byc zweryfikowaną
11 Sie 2009, 04:31 · Lubię to!
Kaczuszka89
Po raz kolejny odrzucono naszą weryfikację. Oto jaką otrzymaliśmy odpowiedź od administratora zbiornika dlaczego nam jej nie uznano:
Witam,
Na zdjęciu weryfikacyjnym powinny znajdować się wszystkie osoby,
których zdjęcia zostały lub będą opublikowane.
Prosimy o usunięcie materiałów przedstawiających osoby inne niż te
widniejące na zdjęciu weryfikacyjnym lub o ponowną weryfikację
zdjęciem przedstawiającym wszystkie osoby, których wizerunki zostały
zamieszczone w serwisie.

--
Pozdrawiam


Czy to jest logiczne? Naszym zdaniem na zdjęciu weryfikacyjnym powinni znajdować się właściciele profilu, a więc my a nie nasi przyjaciele, z którymi się spotykamy, i którzy pozwolili zamieścić materiały z tych spotkań. Przecież osoby, z którymi robimy zdjęcia są tu naszymi gośćmi, a nie są posiadaczami tego profilu na zbiorniku. Administratorzy albo popadli w skrajność, albo poprostu zależy im na tym, aby umieszczać jak najwięcej materiałów weryfikacyjnych? Już nie raz dali do zrozumienia zbiornikowej społeczności, że mają gdzieś nasze opinie, ale dąży to do tego, że chyba znowu usuniemy stąd konto. Nie wspominamy już o rankingu (który był głównym powodem wcześniejszego usunięcia naszego konta, gdyż wręcz nas to zniechęciło do wszystkiego, bo z porządnego portalu, gdzie powinno się poznawać ludzi o podobnych preferencjach zrobili portal typu fotka) ocenach i oszustach, ale dlaczego nie możemy stać się wiarygodni, bo adminowi nie widzi się zdjęcie tylko dwóch osób, które posiadają ten profil? A tak na marginesie....zakładka przyjaciele jak sama mówi za siebie jest dla przyjaciół wyłącznie, a więc dla osób, z którymi się spotykamy w realu wyłącznie, gdyż nie szukamy tutaj poklasku ani wirtualnych znajomości.
20 Sie 2009, 09:58 · Lubię to!
wysoki_4 Witam.Mam pytanie,dlaczego moja weryfikacja jest odrzucana??? Pozdrawiam
28 Sie 2009, 23:53 · Lubię to!
paragang zgadzamy sie z kaczuszka 89 wlasnie dzisiaj zostalismy zablokowani (do tej pory bylo wszystko ok)chyba sa zazdrosni bo wlasnie umawialismy sie na kolejne gb i doszlo by zapewne do skutku ale niestety blokada i nie mozemy pisac wiadomosci albo to zwykly rasizm poniewaz jest tu wiele par ktore maja fotki ze spotkan (z bialymi)i nie sa blokowani my dalismy z naszymi przyjaciolmi z francji (czarnymi)i od razu blokada .WIELKIE DZIEKI
02 Wrz 2009, 14:32 · Lubię to!
torall Mam pytanko.Czy jak dodam zdjęcie weryfikacyjne na którym jest wczorajsza data to zostane zweryfikowany czy jednak nie? :/
02 Wrz 2009, 15:31 · Lubię to!
paragang nie bedziemy dodawac zadnych fotek z imprez bo nie pozwala na to admin tylko fotki z nami dwojgiem a z imprez to juz nie chociaz inni moga (prawdziwa dyskryminacja i RASIZM)tak sie stalo od czasu kiedy umiescilismy fotki z przyjaciolmi z francji (czarnymi) co o tym sadzicie ???
03 Wrz 2009, 09:38 · Lubię to!
blaugraniak
admin może wyjaśni dlaczego paragang ma zablokowane konto....i jak długo będzie trwała ta pseudo weryfikacja....
dlaczego admin nie zablokuje kont ludziom którzy w jawny sposób wyrażają sie rasistowsko o ludziach o innym kolorze skóry ??? co jest prawnie zabronione !
zdaje sie że w gronie adminów zagościł wysłannik Ojca Dyktatora...
pozdro
04 Wrz 2009, 13:55 · Lubię to!
paragang dziekujemy administracji za ponowna weryfikacje skoda tylko ze musielismy usunac wszystkie fajne fotki z imprez.Serdecznie dziekujemy za wszystkie mile slowa (mozna na was liczyc) gorace pozdrowienia ewelina i robert
07 Wrz 2009, 16:22 · Lubię to!
BBorys a co z profilami ktore sa na zbiorniku 6 lat jak my, mamy zaufane grono znajomych, zdjecia publikujemy od samego poczatku i wcale nie mamy ochoty sie weryfikowac bo jestesmy tu tyle lat bez problemow ze takowego VIPA to moglibysmy "od tak" dostac...
09 Wrz 2009, 14:26 · Lubię to!
krzysio27 debilizm,jak ja próbuje się od 3 miesięcy zweryfikować i za każdym razem zostaje odrzucona moja wetryfikacja,a stosuje się do wszystkich zasad.czyżbym się adminowi nie podobał?zmienić admina albo utworzyć nowy portal bez tego typu ludzi utrudniających życie,pan i władca,niech chociaż napisze z jakiego powodu odrzucił weryfikację
17 Wrz 2009, 13:56 · Lubię to!
victor69 debilne jest to ze ktoś blokuje możliwość wysyłania wiadomości no... kur... bez przesady o co w tym burdelu chodzi... kase za VIP wiedzą jak brac!!!!
18 Wrz 2009, 16:31 · Lubię to!
ona90 a ja czekam i czekam i juz 5 dni nie moge nic zrobic..a zdjecia mam swoje KAZDE;( prosze zweryfikujcie mi je szybko.pozdrawiam
22 Wrz 2009, 15:35 · Lubię to!
ona90 a ja czekam i czekam i juz 5 dni nie moge nic zrobic..a zdjecia mam swoje KAZDE;( to absurd
22 Wrz 2009, 15:39 · Lubię to!
ona90 ile trace przez was znajomosci bo nie moge odpisac nikomu:( to smutne co robicie..
22 Wrz 2009, 15:44 · Lubię to!
Sexownylodz a ja...3 razy dawałem fotke jako ,,do weryfikacji'' i nic sie nie zmienia....dupa duap...pelno niedociągnięć
22 Wrz 2009, 20:05 · Lubię to!
katia71 witam nie wiem o co chodzi z tą weryfikacjąale już parę razy mam przyblokowany profil chyba jest za normalny doprowadza do tego że znów się wyloguję
25 Wrz 2009, 18:18 · Lubię to!
parao A my juz czekamy na zakceptowanie naszej weryfikacji 2 tygodnie i bez skutku.Potem bedzie problem z data na naszym zdjeciu.Juz po raz kolejny wysylamy nasza weryfikacje do akceptacji i bez skutecznosci ze strony adminow.Rano wystawiamy zdjecie wieczorem okazuje sie ze po raz koleny trzeba je wystawic i tak do okola Macieju
09 Paź 2009, 11:11 · Lubię to!
Balllantines
Hmm. Popieram poprzednikow, ktorzy sadza, ze weryfikacyjne zdjecie na profilu z odslonieta buzka naruszy ciut wlasna prywatnosc oraz dyskrecje. Moze to byc rowniez podpowiedzia do reszty zdjec, na ktorych buzka jest przeslonieta, badz jej celowo nie ma... Mysle, ze mozna by uzyc faktycznie szczegolnego elementu do weryfkacynego zdjecia, ktory widoczny jest na pozostalych zdjeciach na profilu uzytkownika/uzytkownikow...
Pozdrawiamy! MiD
13 Paź 2009, 17:07 · Lubię to!
byle_dziura tragedia...
28 Paź 2009, 20:36 · Lubię to!
cytrynka33 bzdura jakas z ta weryfikacja ,bo ile bym niedodałam fotek z www . to i tk mnie odrzucacie
23 Lis 2009, 20:14 · Lubię to!
czarnaandzela super tez bym chciała ją przeprowadzic ale nie moge wgrać fotki co jest przyczyna gdzie moge znaleśc jakie parametry musi miec fotka itd...
27 Lis 2009, 08:18 · Lubię to!
parkaporno1 a ile się czeka na weryfikacje???0
06 Gru 2009, 20:45 · Lubię to!
aleks1987 Hej Może mi ktoś napisac na priv ile sie czeka na weryfikacje ?????? Z góry dzięki.
31 Gru 2009, 20:12 · Lubię to!
sweetKA Ile trzeba czekać na weryfikację? Zgłosiłam zdjęcie już jakiś czas temu...
07 Sty 2010, 12:36 · Lubię to!
evil26angel my kilka krotnie zglaszalismy do weryfikacji i odrzucano nam wiec i my odrzucilismy te opcje ci co znaja wiedza ze jestesmy realni :) i przyjazni :P acz kolwiek to dobra opcja z weryfikacja bo strasznie duzo profili z innych zrodel fotkami i wogole...
07 Sty 2010, 12:44 · Lubię to!
NIKI_dojrzala jak mozna zglosic profil do WWW?
04 Lut 2010, 16:15 · Lubię to!
aple011 czemu mam problem z weryfikacją??
21 Cze 2010, 21:51 · Lubię to!
szatyn_bytom Cos długo trwa ta weryfikacja :) chyba juz z tydzien juz 2 fotke dalem do weryfikacji o co chodzi ?
12 Lis 2010, 14:27 · Lubię to!
28krak Ja mam pytanie, nie wiem gdzie napisać, działa Wam formularz kontaktowy? Bo wyskakuje Wam czerwony prostokąt i żadnej informacji i chyba wiadomości do Was nie dochodzą.
19 Lis 2010, 12:35 · Lubię to!
bear31 To jest jakiś debilizm. Drugi raz mam odrzuconą weryfikację i mam to już w dupie. Administratorzy to chyba jakaś ślepa geriatria, kutas, dywan, meble w pokoju i kartka napisana odręcznie. Kutas ,dywan, meble-przecież to pojawia się na moich pozostałych zdjeciach. Jak się ma na brylach rolady z niedzieli, to płyn do szyb i umyć.
26 Sty 2011, 21:45 · Lubię to!
BOX10019 witam dla czego ciągle odrzucana jest moja weryfikacja???????????!!!!!!!!!!!!
01 Lut 2011, 13:06 · Lubię to!
lewir próbuje sie zweryfikować i jakoś nic nawet nie dostałem żadnej wiadomości dlaczego tak sie dzieje więc nie wiem co o tym myśleć i co zrobić żeby było dobrze fotki na profilu mam swoje a jednak chyba coś nie pasuje da sie coś z tym zrobić?
07 Lip 2011, 09:29 · Lubię to!
KochanicaxFrancuza po raz 4 weryfikujemy sie i nic....czy ktos tu tylko kase bierze i NIC nie robi....jestesmy zarzenowani tym jak wartosc zbiornika obniza sie
17 Sty, 18:54 · Lubię to!
 NIE DLA ACTA - ZBIERAMY GŁOSY DO REFERENDUM 
FAJNIE.pl · SEX POKAZY NA ŻYWO
Akcesoria Erotyczne Bielizna Erotyczna Apteczka Erotyczna
Regulamin | Polityka Prywatności | Kontakt
© zbiornik.com 2002-2012
Polska Česká republika Ireland English