zbiornik
Adres e-mail lub nick: Hasło:
Załóż konto Zapomniałem hasła
Zdjęcia  |  Filmy  |  Społeczność  |  Czat z Kamerkami  |  TV  |  SKLEP
R
E
K
L
A
M
A
R
E
K
L
A
M
A
 
 
 
 
Zarejestrowany :23 Maj 2009
Ostatnia wizyta :23 Maj, 08:24
Wyświetleń :7499395
Wiarygodność - Nie zweryfikowana
89% 3603 Głosów
Członek Grup

para_20_32


Ten Profil oczekuje na weryfikację. Opublikowane materiały będą niewidoczne do czasu zweryfikowania.

Blog » Nowa partia polityczna J. Palikota

12
10.2010

Nowa partia polityczna J. Palikota

Z niecierpliwością czekamy na oficjalne powstanie nowej formacji stworzonej przez Janusza Palikota.
To oczywiste, że partia ta nie bedzie miała szans na wiekszosć w Sejmie, ale trzeba będzie się z nią liczyć jako z przyszłym koalicjantem i również liczyć się z jego argumentami i jego programem. Wiadomo, że koalicja PIS PO jest niemożliwa, zwłaszcza teraz, kiedy w mediach jest taki jad i nienawiść między tymi ugrupowaniami.

W swoim czasie Samoobrona z Lepperem odniosła sukces zyskując 12% poparcia wyborców, wtedy Samoobrona postawiła na młodych ludzi, wielu z nich za poparcie tego ugrupowania zapłaciło cenę zniszczenia przez rządzących.

Cieszymy się że J. Palikot jest bezpośredni, że kpi z wszystkich zakłamanych zasad moralności, którymi posługują się twórcy wizerunku.
Byłego Prezydenta RP ( bardzo dobrego Prezydenta) pokazuje się medialnie jako alkoholika z choobą tropikalną, Leppera jako zboczeńca gdzie jego partia gwałciła nawet prostytutki w Brukseli itd.... Sugeruje się że J. Kaczyński jest gejem...
TO WSZYSTKO DLATEGO ŻEBY ZAWSTYDZIĆ ICH, ZAŻENOWAĆ, PONIŻYĆ, WZBUDZIĆ WZGARDE I WYŚMIAĆ...

J. Palikota na to się już nie można chwycić! Małpki... sztuczny penis i pistolet... mniejszości seksualne...

Jesteśmy przekonani o tym, że napewno skupi te 12% które kiedyś miała Samoobrona i dojdzie jeszcze kilka % tych którzy się zawiedli na rządzących...

Miało być w Polsce eldorado, druga Irlandia... i co mamy... Nic się nie zmieniło... I NIC SIĘ NIE ZMIENI, BO TO TYLKO ILUZJE I TAKI PROCES TRWA LATAMI, ALE MYDLI SIĘ OCZY ŻE TO MOŻNA W ROK CZY DWA ZMIENIĆ!

Dlatego dzieki partii J. Palikota może chociaż normalnie w tym kraju będzie się żyło, skończy się segregacja ludzi na lepszych i gorszych, a prawa przewidziane Konstytycją RP nie będą tylko prawami pisanymi, ale też przestrzeganymi.
35 Komentarzy

wariomen Ja również czekam na partię J.Palikota i będę głosował ;)
12 Paź 2010, 14:27 · Lubię to!
kutasek92 o kampania sie juz zaczeła;D Ciekawa bedzie na pewno partia Palikota. Ale nie mam przeknania czy on nadaje sie na rzadzacego czy nie jest zbyt luźny nie wiem... Myśle zo oddalbym głos na jego partie ale boje sie ze pis moze duzo glosów zebrac wiec swoim glosem zasile PO. wedlug mnie rzad teraz jest dobrz choc moglby byc lepszy ale jak przez ostatnie lata mielismy inne rzady to ten jest bardzo dobry.
12 Paź 2010, 20:59 · Lubię to!
para_20_32
ale on nie musi być premierem czy prezydentem...
wazne że wie czego chce i umie pilnować tego co sobie postawi za cel

a ostatnie lata? my nie widzimy różnicy w żadnych rządach...
nawet mamy złudzenie, że PO i premier nie radza sobie... ale nie daja utonąć krajowi

Dlaczego Ci co pojechali za granice nie chca tu już wracać? Kasa? Na zachodzie wiecej się zarabia, ale wiecej się wydaje, natomiast życie jest inne... te same prawa, ale prawo tam funkcjomuje...

u nas żeby kogoś zniszczyć to albo robi się z niego zboczeńca, albo nasyła się Urząd Skarbowy, Sanepid, Zus i inne, to jakie jest to prawo?
W Polsce prawem gra się na czas, bo nawet słuszną sprawę można przegrać jak proces dochodzenia do prawdy i wykazywania niewinności trwa zbyt długo.

J.Palikot potrafi być jaskrawy i widoczny, potrafi nyzywać rzeczy po imieniu. Wystarczy, że skupi koło siebie kilku innych mądrych ludzi ( on sam też jest mądry i jemu polityka nie jest właściwie potrzebna, świetnie funkcjonuje jako biznesmen czego nie można powiedzieć o innych którzy sami do niczego nie doszli poza tym że twierdzą że potrafią rządzić - NIE POTRAFIĄ! )
A teraźniejsza ekipa? tylko cwaniactwo i dawne metody ! np. nasyłanie kontroli na sklepy dopalaczy... to teraz chyba muszą jeszcze wszystkie dyskoteki i puby pozamykać bo tam twarde narkotyki zawsze były i będą, i nie są obce nawet premierowi, który zapomniał jak publicznie opowiadał o swojej młodości... miał wtedy wiele szcześcia, że go nie przymknęli za posiadanie i używanie, ale teraz na starość zrozumiał jakie to było złe i uważa że młodych ludzio którzy tego próbują należy pozamykać.

Premier poprostu staje się teraz populistą, agencji towarzyskich nie widzi, bo po co to ma widzieć jak wielu kolegów sobie z tego korzysta... niech to choć nielegalne będzie legalne...
Alkohol który jest przyczyną wielu tragedii, może sobie być... Gripex Max, Ibuprom zatoki zawierające efedryne ( pochodna amfetaminy) do kupienia nawet w każdym spożywczym, co jest ewenementem na całą Europę.

W Polsce żyje się źle, prześladowania jak za czasu komunizmu dale są - zmieniła się jedynie forma prześladowań. Prawo nie działa, lub działa zbyt wolno. Dlatego wielu młodych ludzi nie ma zamiaru wracać do Polski, odsysanie przez inne kraje Europy naszego kraju z tych którzy mogliby w przyszłości coś tu stworzyć, rodzić dzieci, pracować kiedyś na emerytury trwa.
13 Paź 2010, 09:32 · Lubię to! · +2
zs02234
Dlaczego piszesz zniszczyć
"u nas żeby kogoś zniszczyć to albo robi się z niego zboczeńca, albo nasyła się Urząd Skarbowy, Sanepid, Zus i inne, to jakie jest to prawo? "
czy rząd jest za taki stan odpowiedzialny przecież sklepy czy firmy jak by wszystko robiły zgodnie z przepisami to te instytucje które wymieniłeś będą niepotrzebne, właściciele firm są temu winni że cwaniakują i kombinują jak się da, masz pretensje że są naloty i kontrole w sklepach z dopalaczami, to powiem CI tak gdybyś miał w domu nastolatka czy nastolatkę długo byś się zastanawiał czy dać im kieszonkowe czy parę zeta na lody bo nie wiesz do końca co oni za tę kasę kupią a jak by tak Twoje dziecko przyszło na bani do domu to głową dam że sam byś ten sklep próbował zamknąć, walka z narkotykami nie jest łatwa i wie o tym cały świat,

"Alkohol który jest przyczyną wielu tragedii, może sobie być... Gripex Max, Ibuprom zatoki zawierające efedryne ( pochodna amfetaminy) do kupienia nawet w każdym spożywczym, co jest ewenementem na całą Europę."

chcesz żeby rząd zakazał wszystkich używek ?? a środki przeciw bólowe czy inne specyfiku kupisz w sklepach bez recepty w całej europie ten fakt regulują unijne przepisy, na koniec moja refleksja dzisiejszy rząd ma bardzo trudna sytuacje do opanowania koalicja jest zdania że co nie zrobi dzisiejszy rząd jest złe nie pamiętając jak sami rządzili i pogrążali kraj w biedzie i czekam na wybory w przyszłym roku z nadzieją że dzisiejsza koalicja pod władzą prezesa wypadnie z gry.
Jeśli kogoś moimi wypowiedziami uraziłem z góry przepraszam
13 Paź 2010, 10:02 · Lubię to!
zs02234
Jeszcze jedno
"Miało być w Polsce eldorado, druga Irlandia... i co mamy... Nic się nie zmieniło... I NIC SIĘ NIE ZMIENI, BO TO TYLKO ILUZJE I TAKI PROCES TRWA LATAMI, ALE MYDLI SIĘ OCZY ŻE TO MOŻNA W ROK CZY DWA ZMIENIĆ! "

odpowiedz sobie kto blokował mądre ustawy które napewno by nam życie ułatwiało
13 Paź 2010, 10:04 · Lubię to!
para_20_32
zs02234

" gdybyś miał w domu nastolatka czy nastolatkę długo byś się zastanawiał czy dać im kieszonkowe czy parę zeta na lody bo nie wiesz do końca co oni za tę kasę kupią a jak by tak Twoje dziecko przyszło na bani do domu to głową dam że sam byś ten sklep próbował zamknąć "

wybierz się na dyskotekę, gdziekolwiek... myślisz że nie zonaczysz pijanych nastolatków, że nie kupisz twardych narkotyków, trawy ???
zobacz co robią młode 15-16 letnie dziewczyny? CZY WYDAJE CI SIĘ ŻE ZAKAZ ROZWIĄŻE PROBLEM? czy sam nie masz grzechów młodości?

"czy rząd jest za taki stan odpowiedzialny przecież sklepy czy firmy jak by wszystko robiły zgodnie z przepisami to te instytucje które wymieniłeś będą niepotrzebne, właściciele firm są temu winni że cwaniakują i kombinują"

miałem legalną firmę (budowlaną), dobrze prosperującą w Rudzie Śląskiej, po moim kandydowaniu do Sejmu z opcji która nie była zbyt popularna, zaczęła się kontrola Urzędu Skarbowego w Tychach, która trwała 5 lat, po 5 latach uchylono swoją własną decyzje w całości, ale ja już się nie dźwignąłem nigdy. O czym my mówimy?

Masz jakieś sprawy w Sądzie???? Po roku ktoś łaskawie przeczyta twoje pismo i dostaniesz wezwanie do usunięcia braków formalnych, po czym znowu czekasz od kilku miesiecy nawet do roku.
13 Paź 2010, 11:00 · Lubię to!
para_20_32
Rozpoczynają się spotkania "Ruchu Poparcia" w regionach! Na początek:

15.10.2010
Kraków godz.18.00
miejsce: Hotel Europejski, ul. Lubicz 5
panel: Kultura zamiast armii

16.10.2010
Katowice godz.12.00
miejsce: Hotel Qubus Katowice (sala Turkusowa), ul. Uniwersytecka 13
panel: Życie bez podsłuchów

Częstochowa godz.18.00
miejsce: Klub Politechnik, al. Armii Krajowej 23/25
panel: Polska to nie Watykan


17.10.2010
Wrocław godz.12.00
miejsce: Hotel Scandic, ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 49/57
panel: Silny obywatel
13 Paź 2010, 11:01 · Lubię to!
bono19701 Cytując słowa z programu ,,Teraz MY,, wypowiedziane przez panią Piterę ,, nie znam polityka który by mówił prawdę ,, tłumaczy wszystko. Polityka to obłuda i manipulacja. Oni są jak celebryci nie ważne jak o nas piszą ważne by pisali. Nie głosuję już od 20 lat i nie mam do siebie pretensji że żle wybrałem. Dzisiaj nie głosuję się na kogoś konkretnego tylko przeciw komuś . Ale Janusz trzymam kciuki za ciebie .....
13 Paź 2010, 12:12 · Lubię to!
zs02234
15 lotki nie puszę na dyskotekę ! Problem narkotyków jest na całym świecie ale problem dopalaczy to jest inna bajka, ja jestem za zamknięciem takich sklepów i wszystkich przyłapanych dilerów i sprzedawców, przecież nie może być sprzedawana trucizna w sklepach, są to środki nie przebadane laboratoryjnie bez jakich certyfikatów, ty idąc do sklepu spożywczego patrzysz na datę przydatności do spożycia a kupując dopalacz patrzysz tylko jak kopie ale z czego to jest zrobione to już jest nie istotne a w razie zatrucie nikt Ci nie udzieli pomocy, co Ci podać by Cie odtruć, co do spraw sądowych prawo mamy takie a nie inne i nie jest od paru lat stosowane i napewno nie ta opcja rządzących ja wprowadzała tak samo jak Ty miałeś kontrole za jakich rządów, głowę dam że za rządów tego co tak szanujesz, Krzyś sorki bardzo ale Ty chyba nie wiesz co piszesz

"Cieszymy się że J. Palikot jest bezpośredni, że kpi z wszystkich zakłamanych zasad moralności, którymi posługują się twórcy wizerunku.
Byłego Prezydenta RP ( bardzo dobrego Prezydenta) pokazuje się medialnie jako alkoholika z choobą tropikalną,"

Twórcą wizerunku byłego prezydenta jako alkoholika jest Twój nowy ulubieniec J. Palikot, to on publicznie stwierdził że jest alkoholikiem.

Poczytaj sobie a potem pisz:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,4833677.html
http://www.tvn24.pl/12690,1596266,0,1,prezydent--alkohol--janusz-palikot,wiadomosc.html
13 Paź 2010, 12:16 · Lubię to!
para_20_32
pisząc o Prezydencie z chorobą tropikalną myślałem o A. Kwaśniewskim

"Według dokumentów, o których donosi Radio Zet, w lutym do Pałacu Prezydenckiego dostarczono 96 buteleczek wódki, 120 whisky i 96 koniaku, a w kwietniu w ramach nowej partii - 60 buteleczek wódki i 120 whisky."

Raczej takich buteleczek na impreze nie kupuje się - nie wyobrażam sobie stawiać na stół takie buteleczki, w mojej ocenie troche ich dużo, zwłaszcza w Pałacu Prezydenckim.
Ja bym raczej uważał jak J.Palikot, że to poprostu służyło do dyskretnego popijania sobie! ale nie wiadomo przez kogo..., rozsądny człowiek domyśli się że Prezydent jakby chciał sobie popijać nie robiłby tego w ten sposób. tj. kupując buteleczki wódki
RACZEJ DOPATRYWAŁBYM SIĘ TUTAJ WSKAZANIA, ŻE OSOBY KTÓRYM SIĘ UFA NADUŻYWAJĄ TEGO I W TAK PRYMITYWNY SPOSÓB CZERPIĄ ILE SIĘ DA...

bo kto wytłumaczy dzo czego innego takie małe buteleczki z alkoholem mogą służyć? chyba nie dla ważnych gości przyjmowanych w pałacu
:-)))))))))))))
13 Paź 2010, 12:32 · Lubię to!
Klub_SwingSwing
Trudno wierzyć w jakąkolwiek szczerość intencji kogoś kto z jednej strony siada i pije wódkę z WŁASNYM KOLEGĄ Leszkiem Millerem, a jednocześnie jest właścicielem katolickiego wydawnictwa (OZON - bo wtedy jeszcze istniał) i głosi swoje sztandarowe hasło "4xR - czyli Rodzina, RELIGIA (!!!), Rozum, Rynek ...

Czyli jak rozumiem, jego poglądy wyewoluowały o 180 stopni w ciągu 5 lat ? :) Z pobożnego filozofa stał się politykiem ateistą? :):):) /a już nawet nie będę opisywał kto w moim rodzinnym Lublinie był w jego komitecie... bo wstyd mi o tych ludziach w ogóle cokolwiek pisać, a niektórych niestety znam osobiście bo to moi koledzy z dzieciństwa/

Palikot to wytwór na potrzeby chwili, by przesunąć PO na prawo (tam gdzie zwalniają się głosy po liberalnej części elektoratu PiS) i zepchnąć mało radykalne lewicowo SLD do narożnika. I chyba będzie plajta, bo nie taki naród ciemny by to tak łatwo kupił :):):)

Więcej dystansu do gadających głów z TV !!! :):):)

Pozdr.

PS. W środkach przeciwbólowych nie ma efedryny, tylko pseudoefedryna - to tak dla porządku :)
13 Paź 2010, 13:29 · Lubię to!
para_20_32
http://www.rynekzdrowia.pl/Farmacja/Czesi-wykupuja-z-polskich-aptek-leki-z-efedryna,15633,6.html

Czesi wykupują z polskich aptek leki z efedryną
nto.pl/Rynek Zdrowia
15-02-2010 14:58


Odkąd czeskie władze wprowadziły sprzedaż na receptę leków zawierających efedrynę i pseudoefedrynę, Czesi zaczęli masowo odwiedzać polskie apteki.

Efedryna jest pochodną amfetaminy i ma bardzo podobną budowę chemiczną. Bywa używana do produkcji narkotyków, metamfetaminy i metkationiny. Jest przy tym substancją leczniczą, stosowaną do produkcji niektórych leków.

W ubiegłym roku czeskie władze wprowadziły sprzedaż leków z efedryną wyłącznie na receptę albo z dowodem osobistym, z którego aptekarz spisuje pełne dane klienta.

Jak podaje Nowa Trybuna Opolska, narkomani z Czech zaopatrują się teraz w leki m. in. w Głuchołazach. Najazd czeskich klientów obserwują także apteki w innych rejonach pogranicza
13 Paź 2010, 13:39 · Lubię to!
para_20_32 http://www.nowiny.pl/artykul.php?a=show_art&ida=56170
13 Paź 2010, 13:41 · Lubię to!
Klub_SwingSwing Dla porządku znowu: efedryna NA PEWNO także jest w Polsce na receptę !!! (została wciągnięta na listę środków dostępnych tylko na receptę albo w 2009 albo na początku 2010 roku - nie pamiętam dokładnie). Nie kupisz już więc słodziutkiego Tussipectu bez recepty :)
13 Paź 2010, 13:53 · Lubię to!
para_20_32
Ja też jestem osobą wierzącą, ale mam WSTRĘT do kleru i kościoła poprzez takie, a nie inne działania Kościoła w Polsce.
Księdza od dawna nie wpuszczam do siebiena kolęde, bo mam poprostu wstręt i obrzydzenie do nich, ale oboma rękoma podpisałbym się pod hasłami:
"Rodzina, RELIGIA (!!!), Rozum, Rynek ..."

To że ktoś głosił takie hasła nie może oznaczać że należy mu założyć na głowe moherowy beret.

a Lublin jest piękny ( zwłaszcza starówka i jej żydowska część ) ale to małe miasto, pewnie wielu geniuszy politycznych, ekonomicznych tam nie znajdziesz... Może dlatego J.P. nie zaczyna swojej kampani od Lublina właśnie.

Potrzebny jest ktoś nowy, bo PO już się wypaliło, PiS był tak atakowany, że każdy jego ruch to agresja, to pozycja obronna - bo kpiny jakie urządza się z tej parti są już niesmaczne. Co do SLD, może tylko ja tak widze tą partię, ale tam są sami ludzie którzy tylko myślą o własnych interesach, układach i powiązaniach, potem o wszystkim innym.

ja nie jestem za tym, żeby J. Palikot zbudował wiekszość, bo po co (!!!!), ale raczej za tym żeby wytykał w twarz to czego inni nie mają odwagi mówić o rządzących - żeby się nie narazić, a to możliwe...
13 Paź 2010, 14:13 · Lubię to!
Klub_SwingSwing
Palikot to zwykły koniunkturalista, ale o tym przekonasz się dopiero kiedyś, w przyszłości :) Co nie oznacza, że nie są mi bliskie poglądy, które OBECNIE głosi, choć w ustach kogoś z tak mocno pro-katolicką przeszłością brzmi to WYJĄTKOWO cynicznie :)

A tak w ogóle to zrobilibyście sobie wycieczkę do Wawy :)

PS. A`propos Lublina: w sezonie akademickim PONAD 400 TYS. mieszkańców - stałych mieszkańców ok. 360tys.(9 miasto w Polsce pod względem liczby ludności !!!); 6 państwowych wyższych uczelni - UMCS, KUL (prywatna na prawach państwowej), Akademia Medyczna, Akademia Rolnicza, Politechnika Lubelska, Uniwersytet Polsko-Ukraiński, prywatne trudno nawet policzyć chyba - i jest jednym z większych ośrodków akademickich w Polsce; największe miasto prawobrzeżnej Wisły.
13 Paź 2010, 14:30 · Lubię to!
marcel29sl Kolejny facet,ktory w polityce jeszcze nic nie osiagnal i pragnie aby onim bylo glosno!I kolejny raz wykorzystuje do tego zwyklych ludzi,mktorzy tak jak Wy wierzycie w dobre intencje zamoznego czlowieka,ktory tylko tym sdposobem pragnie sie wypromowac...ludzie obudzcie sie!!!
13 Paź 2010, 14:43 · Lubię to!
para_20_32 Klub_SwingSwing no właśnie zauważyliśmy nowy intrygujący temat imprez u Was i niebawem nosimy się z zamiarem poznania go dogłębnie :-)
13 Paź 2010, 14:59 · Lubię to!
wujek_kprb
A ja jestem zdania, iż jedyna partia która jest godna objęcia władzy jest PIS.
Zaracz napinacze zaczną pisać moher , kaczor. Wiadomo nie ma idealnej partii ale podczas rządów ( mym zdaniem) jest to partia która próbowała chociaż trochę coś robić. Przemawiają za nimi liczby : wzrost pkb, spadek bezrobocia. Brali się za korupcje. Owszem było pełno skandali ale on tegojest opozycja to norma. A teraz było tyle obietnic i która jest wykonana ?
gdzie te podwyżki dla wszyskich głównie dla nauczycieli, pielęgniarek ?
w tym roku na 1200 głosowań ile razy pan premier Tusk był na głosowaniu ? 3 razy to jest skandal.
zasłania się głupkiem palikotem i krzyżem pod pałacem tylko by ukryć jak duże jest zadłużenie państwa i że podatki znowu wzrosną.
Pan palikot jest mądrą osobą, lecz niebardzo pasuje do polityki. Tam trzeba ludzi rozsądnych a nie błaznów.
pozdrawiam - obiektywny
13 Paź 2010, 16:17 · Lubię to!
ruks TYLKO PALIKOT!!!
13 Paź 2010, 17:23 · Lubię to!
BarRo http://www.facebook.com/NowoczesnaPolska :-)
15 Paź 2010, 15:29 · Lubię to!
Fetish78x
Lubię Janusza za to, że jest szczery, bezpośredni, no i sympatyzuję z nim za cały światopogląd, ale...
Może być tak, że Ruch Palikota będzie spelnial rolę komentatora życia politycznego, bo nie załapie się do parlamentu.
Moim zdaniem Palikot o powinien być w parlamencie cały czas, a to może się wiązać z koalicją przedwyborczą z PO, albo SLD.
Jak wystartuje sam to niestety polegnie, czego mu i Wam nie życzę:)

Pozdrawiam
15 Paź 2010, 20:26 · Lubię to!
mirambar no i wreszcie po Palikocie, pośle gorzelniku, koniunkturaliście który potrafi jedynie wymachiwać penisem i latać po studiu telewizyjnym ze świńskim ryjem albo koszulką z napisem jestem gejem .... a czy masz może z napisem jestem jebnięty? ... każdy ruch tego politycznego chama, lenia i wałkonia, a gdzież te szumnie zapowiadane akcje i reformy prawa w komisji przyjazne państwo? .... to podpucha dla maluczkich, ot takich zbiornikowych rodaków-cudaków z kutasem na profilowym zdjęciu ... dla tych sierot po socjaliźmie, tych za tępych aby samemu coś zrobić, czy w swojej tępocie intelektualnej coś samodzielnie i właściwie ocenić .... kolego, pamiętaj, że to ten właśnie poseł gorzelnik, polityczny celebryta robił wszystko aby z urzędującego, prawomocnie wybranego przez dość duży europejski naród, prezydenta uczynić alkolholika, chorego psychicznie i wręcz żądał w tej swojej nowobogackiej bezczelności wszczęcia procedury impleachment'u .... To zwykły manipulant który sztukę biznesowej manipulacji opanował świetnie i teraz postanowił wykorzystać jej arkana dla osobistego lansu, dla którego zrobi wszystko. Zapomniałeś już jak zamilkł po kastastrofie smoleńskiej a potem pokajany, przed kamerami, żałował za słowa które pod adresem śp. prezydenta wcześniej wypowiadał.... zapomniałeś jak zapowiadał, że przeszedł metamorfozę, założył takie złote okularki i taką pedalską, zieloną koszulę i udzielał tych swoich kłamliwych wywiadów .... a dwa tygodnie później już wołał o ekshumacje ciała prezedenta aby sprawdzić czy nie był pod wpływem alkoholu ..... miłej fascynacji posłem gorzelnikim, umówcie się z nim na gang-bang, on może nie skorzysta ale wy ożywicie na bank nudę tych jego zlotów, a i jeszcze może wam pare groszy wpadnie .... pozdrowienia dla Roxy ....
16 Paź 2010, 16:35 · Lubię to!
para_20_32
mirambar

powiedziała co wiedziała :-)
taką żone mieć jak ty... nie życzymy nikomu...
ehhhhh typowa kobieta rozżalona życiem, z pretensjami do całego świata i o wszystko...

my nie pamietamy żebyś kiedykolwiem na tym portalu była z czegokolwiek zadowolona... taka natura widać...
16 Paź 2010, 16:59 · Lubię to!
wujek_kprb a ja się zgadzam z mirambar. Tylko PIS
16 Paź 2010, 17:36 · Lubię to! · +1
SenNocyLetniej my popieramy
16 Paź 2010, 22:15 · Lubię to! · +1
eukaliptus72
Rece i ch..j opadaja na sama mysl o naiwnosci co poniektorych zbiornikowcow w temacie: "Pan Palikot mowi to co chce powiedziec, bo jest niezalezny".
Jesli mowi to co chce sobie powiedziec, zartudniajac przy tym ( i placac im) doradcow medialnych to dupa z niego nie biznesmen. Czy ktos widzial, slyszal z Was osobe egzystujaca w swiecie politymi, mediow, ktora hasa sobie samopas???

Konstytucja mi tego nie zabrania i sladem Palikota, ja tylko pytam ( a dokladniej powinno byc powielam pytania):
"1. Czy to prawda, że matka Janusza Palikota, Czesława Emilia Palikot, była ocalałą więźniarką nazistowskiego obozu zagłady KL Lublin na Majdanku?
2. Czy to prawda, że ojciec Janusza Palikota, Marian Palikot, był antysemitą, który na takich tragediach jaką cudem przeżyła matka Janusza Palikota, zarabiał brudne pieniądze?
3. Czy to prawda i wielka rodzinna tajemnica, że to Marian Palikot sprzedał swoją przyszłą żonę nazistom?
4. Czy to prawda, że bezpośrednią przyczyną alkoholizmu Mariana Palikota, były wyrzuty sumienia wywołane jego dawną haniebna działalnością szmalcownika?
5. Czy Janusz Palikot dowiedział się o rodzinnej tragedii, gdy był nastolatkiem i to było bezpośrednią przyczyną jego niezrozumiałego zachowania, młodzieńczego buntu, w wyniku czego został usunięty z liceum?
6. Czy to prawda, że ojciec Janusza Palikota wstąpił do PZPR w czasach stalinowskich i był członkiem partii, aż do roku 1982?
7. Czy to prawda, że Marian Palikot był synem prostych chłopów, głęboko wierzących katolików i antysemitów, a sam przywiązywał do wartości narodowych i katolickich fanatyczną wręcz wagę. Czy to jest przyczyna awersji Janusza Palikota do idei endeckich i religii katolickiej, które kojarzą mu się ze szmalcownikiem i alkoholizmem?
8. Czy to prawda, że matka Janusza Palikota jest polską Żydówką, a sam Palikot wstydzi się tego i wypierał wiele razy, chociaż nie ma żadnych racjonalnych powodów, zwłaszcza w kontekście głoszonych przez niego poglądów otwartości i tolerancji dla mniejszości?
9. Czy to prawda, że Janusz Palikot publicznie zwracał się do swojej matki „proszę Pani”?
10. Czy to prawda, że Marian Palikot był umieszczony na liście izraelskich organizacji ścigających zbrodniarzy wojennych?
11. Czy to prawda, że Janusz Palikot był świadkiem śmierci ojca i nie udzielił pomocy ojcu, pozostawiając go na chodniku, ponieważ uznał, że ten jest po prostu i jak zwykle pijany?
12. Czy Marian Palikot ma na rękach krew polskich Żydów?
13. Czy Janusz Palikot jest ojcobójcą, synem mordercy, alkoholika i matki Żydówki, którą pogardza, a histeryczny strach przed ujawnieniem tych faktów, jest przyczyną jego choroby psychicznej?
14. Czy Janusz Palikot zgodzi się na badanie wariografem, w czasie odpowiedzi na te pytania?
15. Czy Janusz Palikot zgodzi się poddać badaniu w klinice psychiatrycznej? "

Szkoda, ze w tym tamacie pan Palikot nie jest taki otwarty, szczery i bezposredni:-)

Pozdrawiam.
17 Paź 2010, 23:45 · Lubię to! · +1
para_20_32 poprosimy go zeby odpowiedzial na te pytania a w zwiazku z pytaniem 13 jaka chorobę psychiczną ma J. P.? mamy doczynienia z pomówieniami, czy możesz podeprzeć swoją teze dowodami? kartoteka lekarska, numer choroby? nam wydaje się że to Ty jesteś troszkę chory...
18 Paź 2010, 00:40 · Lubię to!
outdoor_fun boze!!!! i tu polityka??? moze jednak trzymajmy ten portal wolny od polityki...to nie miejsce dla niej! Taka tylko moja opinia
18 Paź 2010, 00:46 · Lubię to!
outdoor_fun
ale jedno musze powiedziec jeszcze - eukaliptus jaki ty kurwa glupi jestes!! Co sie czepiasz rodziny? To oni uczestnicza w zyciu politycznym, czy ich potomek? Co to ma do rzeczy?? To tak jakby Ciebie pytali o Twoja rodzine i poglady polityczno-religijne podczas rozmowy kwalifikacyjnej do pracy. Chora ta twoja wypowiedz i jazke polska, zawistna i moherowa!! To tak, jak niby Tusk ma byc winny, ze jego dziadek byl niby zolnierzem Wermachtu...Ludzie opamietajcie sie!! Niestety jeden Palikot nie wystarczy, zeby Polska i nasza mentalnosc zmienic! Pilsudski nam potrzebny i wladza silnej reki na te mohery, co strasznie duzo krzycza, bo i kompleksow za duzo.
I w dalszym ciagu ponawiam i popieram swoj apel o trzymanie polityki z daleka od tego portalu
Pozdrowienia
18 Paź 2010, 15:59 · Lubię to!
ChetnyKrzysBi
Ja akurat jestem ateistą. Zgadzam się z programem Palikota w 100%, nawet SLD nie ma tak zbieżnego programu z moimi poglądami :). Pomijając oczywiste sprawy światopoglądowe jak aborcja, in vitro, pary homoseksualne, epatowanie religijnością w niby neutralnym światopoglądowo państwie (mnie to razi, wszędzie te krzyże w szkołach i państwowych instytucjach, modły i kler na uroczystościach państwowych itp).

Ale najbardziej pozytywnie mnie zaskoczył pomysłem ograniczenia wydatków na armię. Ja o tym mówię znajomym od pewnego już czasu, że to marnowanie pieniędzy, których przecież nam ciągle brakuje. Obecnie budżet armii (ministerstwo obrony zdaje się) jest największą jednostką budżetową naszego budżetu! Podobno nie dajemy tyle kasy na jakże ważne zdrowie obywateli, zakup leków, dostęp do specjalistów (np. do okulisty czeka się pół roku w kolejce!), dożywianie biednych itp.

Ludzie umierają w szpitalach i domach, bo nie ma kasy na leki, sprzęt i specjalistów (NFZ nie refunduje, bo za drogie), ale jest kasa na jakąś głupią rakietę czy inną bombę, którą detonują na poligonach w kraju czy gdzieś w jakimś Afganistanie!

Rakiety i inna amunicja, którą kupują za grube miliony złotych (amunicja, granatniki, a nawet głupie paliwo do odrzutowców, to koszmarnie drogie rzeczy) puszczają z dymem, by sobie żołnierze mogli poćwiczyć! Taka zdetonowana rakieta czy bomba warta kilkaset tysięcy złotych, ileż to leków! Zamiast nową zabawkę dla armii, bombę czy paliwożerny, bardzo kosztowny (nawet tylko w utrzymaniu - bez latania nim) odrzutowiec lepiej przecież kupić sprzęt do ratowania ludzi.

Jaka jest korzyść dla naszego państwa, że utrzymujemy tak bardzo liczną hordę nierobów w wojsku (około 100 tysięcy darmozjadów, którym się płaci wysokie pensje, a potem wczesne emerytury, również bardzo wysokie, już wieku 30 paru lat!) To jest jakaś paranoja! A nam zwykłym ciężko pracującym obywatelom, każe się pracować naprawdę ciężko i to aż do starości...
27 Paź 2010, 10:18 · Lubię to!
ChetnyKrzysBi
Aha przypomniało mi się: nowy prawicowy rząd Wielkiej Brytanii obcina wydatki. Zaczyna oczywiście od bardzo kosztownej armii.

Między innymi będą likwidować bardzo drogi w utrzymaniu sprzęt wojskowy jak odrzutowce (pójdą na przetopienie na żyletki). Wszystkich dotkną cięcia, nawet przywileje socjalne zostaną ograniczone ( w końcu to rząd prawicowy, więc to akurat oczywiste ;)).

Ale czego się nie czepią? Oczywiście służby zdrowia, bo właśnie dzięki oszczędnościom na armii planują zwiększyć nakłady na leczenie swych obywateli.

Nasi sąsiedzi Czesi, których raczej lubimy, to wyznaniowo na pierwszym miejscu ateiści - najliczniejsza grupa. Jakoś o dziwo Polakom w większości katolikom to nie przeszkadza.

Ale wracając do poprzedniej wypowiedzi. Dziwi mnie, że Czesi zakazali efedryny, bo przecież legalne są tam inne substancje narkotyzujące. Można sobie nawet legalnie uprawiać w ogródku konopie indyjskie! :-)
27 Paź 2010, 10:42 · Lubię to!
beksa72 ...a ja jak będzie partia, to będę na nią głosował :)
31 Paź 2010, 09:29 · Lubię to!
spontannos2 wpelni popieram Palikota;] pozdrawiam
07 Lis 2010, 13:07 · Lubię to!
analysator75 Jak Palikot zarejestruje partie, to ja na 100% bede na niego glosac! Trzeba byc odwaznym i rozsadnym.
18 Lut 2011, 10:08 · Lubię to!
FAJNIE.pl · SEX POKAZY NA ŻYWO
Akcesoria Erotyczne Bielizna Erotyczna Apteczka Erotyczna
Regulamin | Polityka Prywatności | Kontakt
© zbiornik.com 2002-2012
Polska Česká republika Ireland English